Sabtu, 30 Agustus 2014

πό τον τόπο στον επιχειρηματικό κ

Έχετε ποτέ σκεφτεί πόσο αγένεια μπορεί να επηρεάζουν την κατώτατη γραμμή σας; Ποιο είναι το κόστος για την εταιρεία σας, όταν εσείς ή οι άνθρωποι που εκπροσωπούν δεν έχετε σωστή τρόπους; Ξέρετε πόσοι πελάτες έχουν απενεργοποιηθεί από τους υπαλλήλους οι οποίοι θα προτιμούσαν να προβεί σε μια συνομιλία με κάθε άλλο παρά με το πρόσωπο που ήρθε να αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν σας; Μπορείτε να μετρήσετε τον αριθμό των ατόμων που κλείσεις και να καλέσει κάποιον άλλο, επειδή το πρόσωπο που απάντησε στο τηλέφωνό σας να τεθεί σε αναμονή, χωρίς να ζητήσει την άδεια; Πώς ο πελάτης να αξιολογήσετε τον επαγγελματισμό σας, όταν ο εργαζόμενος ο οποίος τον καλωσορίζει στο γραφείο σας μοιάζει σαν να είναι ντυμένος για μια μέρα στην παραλία; Να τους υπαλλήλους σας να καταλάβει ότι είναι πιο επιθετική στη συνέχεια φιλικό για να καλέσετε τον πελάτη με το πρώτο όνομα, εκτός αν ζητηθεί να το πράξουν; Οι υπάλληλοί σας τη θεραπεία ο ένας τον άλλον με ευγένεια και σεβασμό; Να τιμούν τα αόρατα τείχη των θαλάμων του άλλου; Εργάζονται ως ομάδα και να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον ή να ενεργούν σαν μέλη του cast για Survivor;

Στο σημερινό με γρήγορο ρυθμό κόσμο των επιχειρήσεων, όπου πάρα πολλοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο να είναι ωραία, είναι εύκολο να παραβλέψουμε τα στοιχεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αυξήσετε τα κέρδη σας και να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες.

Προσπαθήστε να παίρνετε αυτό το γρήγορο αληθές / ψευδές κουίζ για να δοκιμάσετε τις δικές σας γνώσεις εθιμοτυπία των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, να τρέξει από τους υπαλλήλους σας.

1. Business εθιμοτυπία βασίζεται στην κατάταξη και την ιεραρχία. True / False
2 Εάν οι πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική σας κάρτα είναι εσφαλμένη, να σχεδιάσετε μια γραμμή μέσα από αυτό και να γράψει τις σωστές πληροφορίες σχετικά με την κάρτα. True / False
3. Business casual μέσα κατσάδα μια εγκοπή από επαγγελματία. True / False
4 Στο σημερινό χαλαρό επιχειρηματικό περιβάλλον, δεν είναι απαραίτητο να ζητήσετε την άδεια των πελατών σας πριν χρησιμοποιήσετε τα μικρά τους ονόματα. True / False
5. Ο συνομιλητής μου δεν με πειράζει που κατέχουν πληροφορίες για όσο κρατάει για ένα άτομο. True / False
6 Δεν χρειάζεται να χαμογελάσει ή να κάνει βλεμματική επαφή με τους πελάτες σας αν δεν αισθάνεστε αρέσει. True / False
7. Χειρόγραφες σημειώσεις από τον τόπο στον επιχειρηματικό κόσμο. True / False
8 Ένας άνδρας πρέπει να περιμένει για μια γυναίκα να βάλει το χέρι της στην επιχείρηση πριν προσφέροντας του. True / False
9 Κατά τη σύνταξη ενός μηνύματος e-mail, συμπληρώστε το "να" γραμμή διαρκέσει. True / False
10 Μικρές συζήτηση γύρω από το γραφείο είναι ένα χάσιμο χρόνου. True / False
11 Οι άνθρωποι μπορούν να ακούσουν σας τρώγοντας, πίνοντας και μάσημα πάνω από το τηλέφωνο. True / False
12 Αν λάβετε μια κλήση στο κινητό σας όταν είστε με έναν πελάτη, κοιτάξτε να δείτε ποιος σας καλεί, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω. True / False

Απαντήσεις:

1. True. Στην επιχείρηση, μπορείτε πάντα να αναβάλει για το ανώτερο ή υψηλότερη κατάταξη πρόσωπο, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το φύλο.
2. False. Μοιράζουν επαγγελματικές κάρτες με τις πληροφορίες που είναι ξεπερασμένες ή έχετε διαγράψει και είναι

Tidak ada komentar:

Posting Komentar