Sabtu, 30 Agustus 2014

ωνο του σπιτιού

Όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ υπηρεσιών και δουλοπρέπεια. Extreme δουλικότητα ονομάζεται δουλοπρέπεια. Τώρα υπάρχει μια λέξη για να ξέρεις. Ακόμα κι αν δεν ξέρετε τι σημαίνει αυτό, το έχετε, ίσως εμπειρία σε ένα εστιατόριο, ένα κατάστημα ρούχων, μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, παντού όπου οι εργαζόμενοι ελπίζουν ότι, δυνάμει της προσοχής τους, θα κάνουν τις πωλήσεις ή να συγκεντρώσει μεγάλες συμβουλές. Είναι ένα πράγμα να είναι προσεκτικός και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών? Είναι άλλο να είναι τόσο παρόντες και «στο πρόσωπό τους" ότι οι πελάτες πιστεύουν ότι θέλετε να έχετε υιοθετήσει.

Πριν από λίγους μήνες, παρήγγειλα ένα δώρο από μπριζόλες και ψητά από μια επιχείρηση με βάση το κρέας, προκειμένου ταχυδρομείου για ορισμένα μέλη της οικογένειας. Όταν δεν υπάρχει απόδειξη ήρθε, ζήτησα να μάθω αν είχαν πάρει το παρόν τους. Όπως αποδείχθηκε, η υπηρεσία παράδοσης δεμάτων είχε αφήσει το πακέτο σε λάθος διεύθυνση, αλλά οι άνθρωποι που είχαν λάβει κατά λάθος ήταν αρκετά ειλικρινής για να καλέσετε αμέσως των παραληπτών να τους αφήσουμε να γνωρίζουν σχετικά με το μίγμα επάνω.

Το μόνο πρόσωπο που είχε κάνει ένα λάθος ήταν ο άνθρωπος παράδοσης που θα παρερμηνεύει την ετικέτα αλληλογραφίας, και κανείς δεν άκουσε ποτέ μια λέξη από τον ίδιο ή την εταιρεία του. Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για την εταιρεία με βάση το κρέας. Στην αμείλικτη επιδίωξη της να κρατήσει τους πελάτες ικανοποιημένοι, οι εκπρόσωποι της εταιρείας άρχισαν να μου τηλεφωνείς-καθημερινά-για να βεβαιωθείτε ότι ήμουν ακόμα ευτυχείς και να δούμε αν δεν θέλετε να παραγγείλετε περισσότερο κρέας.

Μετά την πολλοστή κλήση που δεν οδήγησε σε επιπλέον αγορές από μένα, μου ζήτησε να έχουν το όνομα και τον αριθμό αφαιρούνται από τη λίστα κλήση μου. Όντας ωραίο δεν λειτούργησε. Ίσως κάποια δύναμη θα είναι πιο αποτελεσματική. Κρατήστε στο μυαλό είχα καμία απολύτως βόειο κρέας με την εταιρεία ταχυδρομικών παραγγελιών μέχρι τώρα. Ήταν σε αυτό το σημείο, ωστόσο, ότι η προσοχή εξυπηρέτησης πελατών μετατραπεί σε εμμονή των πελατών.

Νόμιζα ότι είχα πάρει το σημείο σε όλη, αλλά περίπου  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah μία εβδομάδα αργότερα άρχισα να δέχονται κλήσεις στον αριθμό δουλειά μου. Όταν θα επωφεληθούν από τη δυνατότητα αναγνώρισης κλήσης στο κινητό μου, είδα έναν κωδικό περιοχής και τον αριθμό που δεν αναγνωρίζουν. Απάντησα σε συνήθη τρόπο μου, αλλά κάθε φορά που ο επισκέπτης δεν είπε τίποτα και απλά έκλεισα. Αυτό συνέβη αρκετές φορές μέχρι να ελεγχθεί ο αριθμός και ανακάλυψε ότι ήταν το πλήρωμα των βοοειδών. Αυτό ήταν εκτός ελέγχου. Είχα πει όχι από το τηλέφωνο του σπιτιού μου. Η απάντηση δεν πρόκειται να υπάρξει διαφορετική on line την επιχείρησή μου. Τώρα ήταν απρόσκλητος την ημέρα τη δουλειά μου χωρίς να πει ούτε μια λέξη.

Μια τελευταία κλήση (και τονίζω τη λέξη τελικό) ήρθε σε 21:17 την περασμένη εβδομάδα. Το δείπνο ήταν πολύ πάνω, και κανείς στο σπίτι να σκεφτόμαστε τα τρόφιμα, ειδικά όχι για T-οστά. Κανείς δεν ήταν συνειδητά να σκεφτόμαστε τίποτα από τότε που ήμασταν όλοι κοιμούνται. Χρειάστηκε σχεδόν μια ώρα για να πάρει τους τρεις-year-old για να σταματήσουν το κλάμα για να πρέπει να πάει στο κρεβάτι, αλλά επιτέλους ότι θα παρασύρει μακριά. Δηλαδή, έως ότου χτύπησε το τηλέφωνο. Ήμουν ξυπνάει από ένα πολύ βαθύ ύπνο με το χτύπημα του τηλεφώνου και το παιδί μας να φωνάζει για τη μαμά.

Πάρα unawake να ελέγξει την ταυτότητα του καλούντος, απάντησα. Προς μεγάλη έκπληξή μου, ήταν μια άλλη εταιρεία ύφασμα που θέλουν να ξέρουν αν ήμουν έτοιμος να παραγγείλω περισσότερα φ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar