Sabtu, 30 Agustus 2014

ς συμβάλει στη δ

Καλέστε το λογισμικό παρακολούθησης κέντρο παρέχει παρακολούθηση της ποιότητας που βελτιώνει την απόδοση του κύκλου ζωής των εκστρατειών. Οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται από ένα τηλεφωνικό κέντρο παρακολουθούνται για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες του έχουν την κατάλληλη και ορθή ενημέρωση για την επίλυση των προβλημάτων τους. Εργαλεία παρακολούθησης μπορεί να παρακολουθείτε τις κλήσεις από τη στιγμή που έλαβε από το τηλεφωνικό κέντρο παράγοντα για την ολοκλήρωση.

Παρακολούθηση κλήσεων μπορεί να είναι ζωντανή ή καταγράφονται. Τα περισσότερα συστήματα τηλεφωνικού κέντρου προβλέπουν δύο τρόποι για να παρακολουθεί ζωντανά τις κλήσεις. Η «φορτηγίδα στο" εγκατάσταση σημαίνει ότι ένας επόπτης είναι σε θέση να συμμετάσχετε στην κλήση σε ένα συνέδριο, ενώ «ακούσουν» σημαίνει ότι ένας επόπτης μπορεί μόνο να ακούσετε την κλήση, και δεν μπορεί να μιλήσει με τον πελάτη ή τον αντιπρόσωπο. Εκτός από αυτές τις επιλογές παρακολούθησης, ορισμένα συστήματα που επιτρέπουν σε έναν επόπτη να αναλάβει και να κλείσει την κλήση.

Ορισμένοι πελάτες απαιτούν την πλήρη παρακολούθηση και καταγραφή των κλήσεων. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε ρυθμιζόμενους τομείς όπως οι πωλήσεις τηλεφωνικών υπηρεσιών, όπου τα συστήματα επαλήθευσης από τρίτους (TPV) είναι σε θέση να προφυλάσσονται από τις απάτες. Ένας άλλος τομέας που απαιτεί πλήρη παρακολούθηση κλήσεων είναι η έρευνα αγοράς όπου η απόκριση αξιολογήθηκε με βάση τόσο το περιεχόμενο όσο και καμπής.

Επιπλέον, για να καλέσετε τα συστήματα παρακολούθησης, τα κέντρα οι ίδιοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία παρακολούθησης για να εξασφαλίσουν την απόδοση και την ασφάλεια. Πολλά τηλεφωνικά κέντρα χειρίζονται ευαίσθητα δεδομένα των πελατών, όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών και πληροφορίες για την ταυτότητα του πελάτη. Για να διατηρηθεί αυτή η πληροφορία, όπως απαιτείται από το νόμο, τηλεφωνικά κέντρα χρησιμοποιούν ελέγχους πρόσβασης για τους ανθρώπους και τα δεδομένα.

Οι διευθυντές και οι επόπτες συμβάλει στη δημιουργία προγραμμάτων ελέγχου της ποιότητας και τυπικά την ενσωμάτωση νέων συστημάτων παρακολούθησης με την πρόσληψη και την κατάρτιση. Υπάρχουν πολλά οφέλη για την παρακολούθηση πέραν των ανησυχιών για την ασφάλεια. Τα συστήματα παρακολούθησης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στην εκπαίδευση και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτά τα συστήματα παρέχουν επίσης τη βάση επί της οποίας τα τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να τεκμηριώσουν και να χρεώσουν την εργασία τους με τους πελάτες.

Οι επιχειρήσεις απαιτούν υψηλό βαθμό ολοκλήρωσης, προληπτική εφαρμογές που παρέχουν τη δυνατότητα για τον εντοπισμό και τη διάγνωση των προβλημάτων, ακόμη και πριν από τους τελικούς χρήστες τους εμπειρία. Διαχειριστές συστημάτων σημερινή χρειάζεται ισχυρό και εύκολο στη χρήση εργαλείων που μπορούν να παρακολουθούν όλες τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συνιστωσών του λογισμικού, δίκτυα, βάσεις δεδομένων, και τις υποδομές που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση των βασικών διαδικτυακών εφαρμογών των επιχειρήσεων τους ».

Tidak ada komentar:

Posting Komentar